Een wedstrijd ver buiten de gebruikelijke wedstrijdzones werd op 25 oktober gevist aan het strand bij Westduin. Een bathse reis in het donker naar een aangelegen parkeerterrein waar niet vergeten moest worden te betalen.

Start van de wedstrijd was om 08.00 uur en al direct werden de eerste aanbeten gezien door oplettende buurmannen. Reden hiervan was de mogelijkheid tot vastzitten en verspelen van lijnen, dus er werd gestart met dikke gevlochten lijn om e.e.a. te voorkomen. Na de eerste paar halen bleek dicht gelukkig allemaal mee te vallen. Ook kwamen de eerste vissen boven water, niet allemaal even groot, maar gelukkig was er goed te vissen.

De eerste helft was ruim beter dan de tweede helft en het was puur zaak om maatse vissen te vangen.

Peter Mesie en Marijn Gabrielse hadden respectievelijk een bot van 34 en 35 centimeter, door het vissen op gewicht/lengte tabel, zijn dit werkelijk opschieters. Maar de hoeveelheid vis was toch de sleutel tot succes. Jan Minderhoud wist hier 9 bovenmaatste en 2 ondermaatse vissen te vangen en werd hiermee nipt eerst. De complete uitslag volgt.

Volledige uitslag