Na een zinderende topcompetitie jeugd, waar maar liefst 4 westkapelaers in de top 5 belandden, was het zondagochtend om 10.30 tijd voor de eennalaatste clubwedstrijd van 2015. De verwachtingen waren hoog, maar de mist en de koude oostenwind gooide helaas roet in het eten.

Hierdoor kwamen de vangsten maar moeizaam op gang en voor sommige resulteerde dit zelfs in een dikke 0. Twee mensen staken er vandaag met kop en schouders boven uit.

Peter Mesie en Frank Peene waren met de wissel al de duidelijke koplopers en wisten hun koppositites in de tweede helft te verzilveren. Naast de senioren was er vandaag ook weer onderlinge strijd tussen de dames en de junioren. Bij de dames wist Christel Verhage, welke overigens ook in de top 5 van de topcompetitie is geƫindigd!, de dagzege te behalen en bij de junioren wist Kim met maar liefst 6 vissen en 4 tellende vissen de overwinning te behalen!

Bij de senioren was het voor de overige deelnemers hard werken voor een visje, vanaf de nummer 3 lagen de uitslagen dan ook heel dicht bij elkaar. De spannende strijd tussen de twee geweldenaars werd gewonnen door Frank Peene, tweede werd Peter Mesie en derde Marijn Gabriƫlse.

Volgende wedstrijd is de verrassingswedstrijd, denk hierbij aan de verzamellocatie minimaal 1 uur voor aanvang van de wedstrijd op de Markt voor de Fontein.

Volledige uitslag