Zondag 9 november stond alweer de 11e clubwedstrijd van 2014 op het programma. Een wedstrijd waarvoor werd gevreesd wat betreft vastzitten en lijnen verspelen. Gelukkig was iedereen hier goed op voorbereid en begon iedereen netjes met dikke hoofdlijn en loodlifters. Tijdens deze wedstrijden is het soms zaak dat de kleinste details helpen om eruit te komen. Toch was er op diverse plekken ook gewoon goed te vissen zonder al deze poespas. Door de wat tegenvallende berichten van de BD wedstrijd een week ervoor koos niet iedereen voor de 'wintervisserij,' maar voor vissen onder het kantje. Met de kans op een mooie bot of iets anders.

In de eerste helft kon iedereen zijn visje vangen, al was het wel pure noodzaak om bovenmaatste vis op de kaart te krijgen. Dennis Verhage begreep dit prima en wist de eerste helft al 9 bovenmaatse vissen te noteren, waaronder een maatse kabeljauw. Verder ging het redelijk gelijk op, op Marien Flipse na, hij wist in het eerste half uur van de wedstrijd al een baars van 60 centimeter te vangen op een meter of 10 uit de kant. Dit was nog wel even een spannend visje, want met 18/00 lijn op je molen en gelijke diameters zijlijnen dien je deze vis uiterst voorzichtig te landen. Na het landen gingen al snel de geruchten over het mogelijke aantal punten. Gelukkig had Ron Kodde een geplastificeerde lijst mee en leverde deze vis ruim 2500 punten op.

De tweede helft was het sprokkelen voor een visje, en waren het voornamelijk ondermaatse wijtingen. In totaal eindigden we de wedstrijd met 167 bovenmaatse en 158 ondermaatse vissen. Dat je bij HSV Westkapelle niet altijd veel vis hoeft te vangen bewees Marien met zijn baars. Alleen deze vis was al genoeg voor de overwinning. Dennis werd met 12 bovenmaatse en 1 ondermaatse vis tweede en Peter Mesie behaalde de derde plaats met 11 om 7. Bij de dames wist Christel Verhage de dagzege te behalen en bij de junioren wist Quinten de eerste prijs te behalen.

Totale uitslag